Pravidla pro vrácení zboží a reklamace


Vrácení zboží


Co dělat, pokud jsem si koupil něco co je funkční, ale nevyhovuje mi to, tudíž nejde o reklamaci, nebo jsem si to prostě rozmyslel? Zde je pár odpovědí jak postupovat.


  1. Zákazník který je "spotřebitelem" viz. obchodní podmínky může vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní. Po této lhůtě platí podmínky viz. níže
  1. Zákazník rozdílný od spotřebitele viz obchodní podmínky tzn. zákazník nakupující na IČO nebo firemní zákazník nemá ze zákona právo na automatické vrácení zboží.
  1. O vrácení zboží mimo bod 1 je nutné zažádat a žádost musí být schválena dodavatelem, každá žádost je individuálně posouzena např. dle toho jestli bylo zboží na objednávku, v jakém je množství, o jaký druh zboží se jedná atd. Pokud můžeme tak se snažíme zákazníkovi vyjít vstříc ku jeho spokojenosti.
  1. Za vrácené zboží nevracíme peníze, ale je nutné si vybrat jiné produkt/y v celkové ceně stejné nebo vyšší.
  1. Vrácené zboží musí být nepoužité a kompletní.
  1. Za vrácené zboží nehradíme dopravné a je nutné si uhradit také náklady na dopravu nového zboží k vám.
  1. Nové zboží zasíláme až po doručení a kontrole vráceného zboží.
  1. Vrácené zboží je nutné zasílat bez dobírky a s přiděleným kódem, který Vám přidělíme a Vy jím zřetelně označíte vrácenou zásilku.
  1. Pokud si nechcete vybrat jiné zboží, můžeme vám nabídnout odkup za předem domluvených podmínek. Odkupní cena bývá zpravidla ponížená o 20-40 % z prodejní ceny.
  1. Vyplňte níže zobrazený formulář a zaškrtněte požadované řešení

Oznámení reklamace

Pokud se stane, že se náhodou něco pokazí, tak nám zavolejte nebo napište e-mail a pokusíme se vám poradit.

Oznámení reklamace musí však již proběhnout písemně. Je to v dobrém zájmu obou stran. Pro její oznámení prosím využijte tento reklamační formulář online.




Reklamační formulář


Po odeslání formuláře obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí Vaší reklamace.

Kontaktní údaje




Předmět reklamace




Pokud reklamujete část dodávky, uveďte prosím čísla zboží a počet reklamovaných kusů

 


Můžete připojit fotografii reklamovaného (poškozeného) zboží. (max. 5 souborů .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf - maximální velikost 1 souboru 2 MB):